Bästa skoskåpet?

Rie

Trådstartare
Min sambo är en fena på att lämna sina skor i entren. Där finns inte så mycket plats direkt, det är trångt.
Inte blir det bättre av 6-8 par 45or...plus ett antal jackor.
Jag har ett par skor och en jacka där.
Eftersom tjat inte ger resultat så funderar jag på att klämma in skoskåp där någonstans. Det finns en liten plats på en vägg. Ni som har från Ikea, Trones, Ställ och Skär - hur är de?
Någon som har andra, inte så djupa skåp?

Sv: Bästa skoskåpet?

Vi har Skär, och det är kanske den mest platsbesparande möbel jag äger! Den står mot en garderobsgavel i vår lilla hall, och sväljer ett gäng skor samt mössor och vantar som behöver räddas från kattmaffian :D

Den klarar inte höga klackar eftersom den är så smal, min 6,5 cm vardagsklackar går ner men inte mer. Strl 45 kan jag tyvärr inte svara på, sambon har nog
43: or och jag tycker det ser ut att finnas plats för ganska mycket större.

Jag är mest förundrad över att du har en man med fem par skor :eek: Jag har två Trones och i dem trycker jag ner ganska många sommarskor men hur många 45 du får i kan jag inte ens gissa. Varför inte ta med mannen, alternativt hans skor, till affären och mäta?

Trodde ofta situationen var omvänd, det är det här i alla fall. Alltid en massa gnäll om mina skor och jackor i hallen ;)

Har haft ett skoskåp liknande hemnes och den tog också väldigt lite plats. Och det var tre lådor på höjden så det fick ju plats en hel del.

Jag är mest förundrad över att du har en man med fem par skor
Haha.....boots, vanliga skor, skor till rullskidor, till badmington, till löpning, till innebandy, sandaler, MCskor.....
Stallskor lämnas lyckligtvis i pannrummet av oss båda.

Absolut ingenting illa menat, men om han inte lyckas stoppa in skorna i en garderob avsätt för hans grejer, varför skulle han bry sig om att stoppa ner skorna i ett skoskåp?

Du tror inte att jag har funderat på det också?

Det skulle inte vara lika förargligt om vi inte endast använde denna groventre. Dvs, alla gäster kommer också den vägen.....
Vi har ett sådant hus som man går förbi groventren och sedan en bit för att komma till huvudentren.....vem använder den liksom....? Inte vi, eller gästerna..

Nåja, vi får väl se hur jag gör. Det kommer att bli lite trångt med dessa skåp.

Liknande trådar

• Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 526
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag har en garderob med klädstång och 10 trådbackar. Denna garderob har jag utan problem fyllt själv (att jag egentligen inte behöver så...
Svar
6
· Visningar
1 581
Senast: pulkaskurk
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kollade på väderprognosen. Hos mig på Östersjökustens fastland skulle det bli 30+, men tittade jag längre ut i skärgården på de...
Svar
10
· Visningar
1 878
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Negativa kommentarer om vårt hundval undanbedes vänligt men bestämt. Jag är ute efter generella råd utifrån rådande omständigheter och...
Svar
16
· Visningar
2 456
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka