Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag ska tapetsera en pytteliten toalett, där väggarna är målade idag. Jag vill ha en jämnare yta under innan jag tapetserar, så jag funderar på renoveringstapet först. Vilka märken är bra, och vilka ska man undvika? Är det svårt att sätta upp?
Hmm, kommer inte ihåg vad dom hette men var köpta på Bauhaus, och dom var rentut sagt skitenkla att sätta upp. Och det blev jättefint när vi hade målat på dom.
Tror vi köpte från Bauhaus, mamma satte upp den själv i min pyttetoalett. Hon mätte och klippte ut alla "bitar" först för att det skulle gå enklare. Blev väldigt bra
Konkret renoveringsduk heter den från Bauhaus. Vi har använt den mycket och varit jättenöjda.
Jag skulle säga att Easycover är bäst, i bemärkelsen tar upp störts ojämnheter i underliggande material. Men den är också klart jobbigast att arbeta med. Så väldigt ofta är den overkill och det finns billigare och mer lättjobbade alternativ
Använde Easycover i sovrummet. Vi bara tog det som fanns på färgbutiken, kollade aldrig efter billigare. Den är väldigt styv men annars tyckte jag inte den var så svårjobbad, men hade jag testat en annan kanske jag hade tyckt annorlunda. Om man inte skar till rätt storlek, som vid vårt snedtak, var det enkelt att trycka till tapeten med tapetseringsverktyget för att få en knäckt kant när man ändå använde den för att släta ut limmet. Sen var det bara att riva av överflödet eller så skars det av bara med verktyget:
Slutresultatet blev jättefint, helt slätt och bra.
Juridik & Ekonomi
Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;)
Jag är i 30-års ålder och lever...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.