Bästa kattungefodret?

fettso

Trådstartare
Hm har gett mina Coops egna kitten men det ratade dom, dom åt istället bara av min vuxna hanes mat-Royal Canin Sensitive.
Provar nu Whiskas kattunge foder och det äter dom iaf lite av.
Royal Canins är ju så dyrt.

Nu har svärmor tagit hem (är personalchef på malmö djursjukhus)ngt nytt foder i en jättesäck som vi ska prova.
Ska jag be henne ta hem Royal Canins kattungefoder, vi får ju köpa det till halva priset ungefär.
Bara jag som är snål, men kisarna är ju 5månader och växer massor så dom behöver ju fettet!!:idea:

Sv: Bästa kattungefodret?

BARF/blandad kost! Denna kull jag har hemma nu växer så det knakar, det är toppenkost för kattungar! Vikterna vid nio veckor var 1400 för hanen, 1300 och 1200 för honorna. Det är mycket det och de utvecklas väl.

Torrfoder ger jag endast som godis, för att få katterna att göra som jag vill... ;) Visst är det praktiskt med torrkulor i stora säckar, men nu frågade du ju efter det bästa...

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, en hane och en hona, båda kastrerade. Honan vart nyligen kastrerad och då fick jag med mig 400g...
Svar
2
· Visningar
1 261
Senast: _FiA_
·
Övr. Katt Jag har två kattungar (hanar) på 4 ½ månad hemma och det är våra första katter. (vanliga bondkatter) En kompis till mig, som har många...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 847
Senast: Sol
·
T
Övr. Katt Ni som ger torrfoder till era katter, vad ger ni för något? Våra katter åt mjaus torrfoder när vi fick hem dem, men de var rätt så...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 469
Senast: Paulsan
·
C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 970
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar