Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vill bara göra leksakerna lite roligare, och få lillkatten att leka med något annat än mig när jag pluggar
Kanske lika bra att fortsätta med torkat, tycker också det fungerar bra. Enda nackdelen är bara att när jag gnuggar in det blir det mynta överallt.
Har sett en liten flaska med koncentrat, undrar om det är värt att testa?
Jag gillar kattmynta i spray. Har testat många sorter men den med mest krut i är enligt mina katter en liten genomskinlig flaska med grön spraykork. Innehållet är mörkt blålila. Märket är Flamingo och den heter Catnip Spray.
Hur bor du? Den bästa kattmyntan jag har haft är nämligen den jag frösått själv och satt i kruka eller rabatt
Tagen på bar gärning.
har sått både i kruka och rabatt och katterna har varit helt tokiga i detta. Till sommaren skall jag prova och torka egen kattmynta, nu iår hann jag aldrig med detta.
Bor i lägenhet på tredje våning, känns inte som jag kan odla det inomhus
Har dock funderat på att sätta en kruka på balkongen, tycker det är en väldigt vacker växt. Katterna får ändå inte vara på balkongen, är ju rädd att de ska trilla ner.
Finns ju kuddar och liknande med kattmynta i som iaf min ena katt är helt galen i.Annars skulle jag ha köpt torr.Har aldrig märkt `något` när jag har användt mynta i sprayform.
Juridik & Ekonomi Det är typ det som är tanken. Jag har testat lite med kameran och det är svårt att placera den så att den bara får med min uteplats, det...
Trädgård & Växter Det låter som ett ypperligt täckodlingsprojekt. Trimma ner allt så långt det går med en grästrimmer, på med kartonger och biomassa eller...
Islandshäst Han blir ju inte sådär rädd att han sticker iväg eller något annat dramatiskt utan han blir spänd med höjt huvud, spänd hals, sänkt rygg...
Hästmänniskan Om jag så kallar min Golf för lyxbil så blir den inte det. Och oavsett vad folk tror om sin hästs utbildningsnivå så är det du beskrev...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.