Bästa kattluckan med microchipavläsare.

Skjøldur

Trådstartare
Jag köpte en lucka med chip-avläsare för ca 1300 kr men den höll bara 1 1/2 år. Är det någon här som har en lucka som hållit länge? Tål elektroniken väta? Misstänker att min inte gjorde det.

Jag köpte en lucka med chip-avläsare för ca 1300 kr men den höll bara 1 1/2 år. Är det någon här som har en lucka som hållit länge? Tål elektroniken väta? Misstänker att min inte gjorde det.

På min, Sureflap, sitter elektroniken på insidan av dörren och inte speciellt väl skyddad. Så på den tror jag inte den klarar väta. Dörren har stått öppen även i regn nu i sommar, så vi får väl se. Vet inte om jag behöver använda avläsningen dock, så kanske inte spelar roll på min.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
581
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
194
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
589
Senast: Asko
·
  • Låst
Relationer Jag har på senare år reflekterat över att det fanns en tjej jag inte var så snäll mot i grundskolan. Jag kommer inte ihåg så mycket...
13 14 15
Svar
286
· Visningar
15 987

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka