MissFideli
Trådstartare
Det blir inte så mycket promenerande som jag vill, mycket för att det är jäkla halt på sina ställen. Så vilka halkskydd/broddar är bäst för promenader i skog och på grusvägar?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När det är isigt? Icebug.
Jag köpte en typ som man drar på skon som en sula. Den här tanten haft då hon går med hunden och det är isgata och jag har dom då jag fiskar och det är blankis dom ger bra fäste bara det inte är för mycket snö på isen då når inte dubben ner till isenSkor har jag precis köpt, så bara intresserad av skydd att ha på befintliga skor.
Jag har SpringYards cross country, brukar finnas på sportbutiker och lite andra ställen för att par hundralappar.Det blir inte så mycket promenerande som jag vill, mycket för att det är jäkla halt på sina ställen. Så vilka halkskydd/broddar är bäst för promenader i skog och på grusvägar?
När jag bodde i kuperade stan där det töade och frös på om vartannat hade jag ungefär sådana här när jag gick promenader med hunden.
De funkade mycket bra och det gick att gå längre sträckor med dem också till skilland från flera grövre jag testat som inte alls var bekväma och dessutom lät så illa att det gnisslade i öronen.
Fördelen med dubbarna är att man kan montera dem på hösten och demontera dem på våren.