Bästa flugridtäcket?

Zillaaaaa1

Trådstartare
Ska införskaffa mig ett flugridtäcke eftersom hästen blir helt stissig av alla insekter som är runt om. Men vilket är det bästa? Han är stor och maffig med stor och lång hals, så är rädd att halsdelen på täcket kommer bli för tight när han sedan börjar ”röra på sig”. Sen har han fullblod i sig, så pälsen får lätt skav…

Ge mig massor av tips!

Jag har ett med fransar som jag tycker funkar riktigt bra. Jag har dessutom knutit fast ett extra snöre på varje frans för mer effekt.
1000012886.webp

Liknande trådar

Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
945
Senast: Zpunk
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
18 945
Senast: Hedinn
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
2 426
Senast: valy
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 226
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar