Bästa flugridtäcket?

Zillaaaaa1

Trådstartare
Ska införskaffa mig ett flugridtäcke eftersom hästen blir helt stissig av alla insekter som är runt om. Men vilket är det bästa? Han är stor och maffig med stor och lång hals, så är rädd att halsdelen på täcket kommer bli för tight när han sedan börjar ”röra på sig”. Sen har han fullblod i sig, så pälsen får lätt skav…

Ge mig massor av tips!

Jag har ett med fransar som jag tycker funkar riktigt bra. Jag har dessutom knutit fast ett extra snöre på varje frans för mer effekt.
1000012886.webp

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 183
Senast: Acto
·
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar...
2
Svar
24
· Visningar
962
Senast: Zpunk
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 045
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 839
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar