Bästa brun utan sol-produkten

Kivina

Trådstartare
Eftersom jag nu under våren opererats pga förstadium till hudcancer, ska jag vara försiktig i solen. Med likbleka ben hade det varit gött att få lite färg på dom, därför vill jag ha era bästa tips på BUS.

Jag har tidigare använt Aco's sunkissed med gradvis effekt, men det är några år sedan, därför undrar jag vad som är bäst på marknaden idag?
 
Eftersom jag nu under våren opererats pga förstadium till hudcancer, ska jag vara försiktig i solen. Med likbleka ben hade det varit gött att få lite färg på dom, därför vill jag ha era bästa tips på BUS.

Jag har tidigare använt Aco's sunkissed med gradvis effekt, men det är några år sedan, därför undrar jag vad som är bäst på marknaden idag?
Vet inte om jag kan svara på vad som är bäst, men jag gillar att köra cacao Brown nån gång då och då. Mousse som man smörjer och sköljer av efter en timme. Blir jämnt på mig, men på dottern som har lite mer fjun på benen blir det fläckigt!

Gillar också Doves och Niveas med gradvis effekt!
 
Eftersom jag nu under våren opererats pga förstadium till hudcancer, ska jag vara försiktig i solen. Med likbleka ben hade det varit gött att få lite färg på dom, därför vill jag ha era bästa tips på BUS.

Jag har tidigare använt Aco's sunkissed med gradvis effekt, men det är några år sedan, därför undrar jag vad som är bäst på marknaden idag?
Jag har Ida Warg och så har även de flesta på mitt jobb och mina vänner. 😁 Jag använder den mörkaste moussen till mina likbleka ben och då blir det lagom färg. 👌🏻
 
Har fått rekommenderat Ida Warg till mig själv, men aldrig testat. Har kört på Nivea tidigare år och tyckte det varit helt ok faktiskt. Rekommenderar att skrubba sig först.
 
Jag köpte Ida Wargs spray för några veckor sedan. Använde den en gång och det blev fin färg på armarna, på benen bet den inte alls lika bra. Men det var nog jag som var orutinerad. Sedan har jag glömt bort det men ska köra en omgång till ikväll. Köpte även en sådan där gradvis-lotion från Dove i helgen som jag tänkte komplettera med lite mer löpande.
 
Angående Ida Vargs, ska den sköljas av eller applicerar man den och är good to go bara?
Har för mig att hon har olika varianter. Det beror väl på om BUSen innehåller en färgguide (tror jag det kallas på svenska) eller inte. Den parfymfria moussen som jag har behöver man inte duscha av, och den färgar inte av sig på lakan eller så heller för den har ingen färgguide :)
 
Har för mig att hon har olika varianter. Det beror väl på om BUSen innehåller en färgguide (tror jag det kallas på svenska) eller inte. Den parfymfria moussen som jag har behöver man inte duscha av, och den färgar inte av sig på lakan eller så heller för den har ingen färgguide :)
Aldrig hört talas om färgguide :D Min cacao Brown är en mousse som ska sitta en timme och sedan sköljas, men det hade ju varit riktigt gött om man slapp det! Ska nog testa Ida Wargs!
 
Aldrig hört talas om färgguide :D Min cacao Brown är en mousse som ska sitta en timme och sedan sköljas, men det hade ju varit riktigt gött om man slapp det! Ska nog testa Ida Wargs!
Färgguiden gör att man ser brun ut direkt, och att det blir lättare och se var man smörjts sig. Har BUSen inte färgguide så är det lite lurigare iom att man inte ser någon skillnad direkt utan färgen "växer" fram under x antal timmar. Men fördelen är just att man slipper duscha av sig och att det inte färgar av sig på kläder/lakan 👌
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har gått ner ganska mycket i vikt och tänkte testa på kjol eller shorts i sommar. Jag har inte varit bekväm i det förrän (kanske)...
2
Svar
27
· Visningar
2 331
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp