Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såg bra ut, Vars finns dom att köpa?Jag använder de här. De är ju så mjuka och gosiga också
Nepp!Full kanske passar på en ardenner
Tycker d e bra m reflexboots och strykkappor m reflexer.Hej! Börjar bli dags att köpa in lite nya reflexer nu. Skulle däremot vilja satsa på riktigt bra benreflexer i år. Har köpt från h**ks tidigare men storlekarna där är ju helt åt fanders! Så kan ni tipsa om några som syns bra, bra storlekar och som håller ?
Såg bra ut, Vars finns dom att köpa?
Jag köpte ett par 3M reflexer från hööks i år.. Testade att hänga upp dom brevid ett par "vanliga gula" på ca 100m upplevde jag stor skillnad på synlighet, speciellt i vidare vinklar. Tyvärr håller jag med om att storlekarna är kassa. Ponny är i minsta laget till min en c-ponny, den andra är det precis att de går runt frambenen, trotts att båda har s/ponny på alla benskydd.. Full kanske passar på en ardenner
Hehe ja då är de ju ponnystorlekNej nej ponny är inte för små, men det beror på vad man har för ponny
Dom passar bra på min standar shettis men på minin är de något stor.
Kanske dags med två ponny o häst stolekar på benreflexer?
Mvh
Pudlan
Okej, kan tänka mig det. vet bara att de är i största laget på syrrans normalstora hästNepp!
På stallets ardennrar funkar endast de elastiska, då stretchas de max och håller därför kortare tid. Men det är det enda som går runt ett ben modell stock.
Jag använder de här. De är ju så mjuka och gosiga också
Blir de inte väldigt lätt tunga och blöta när det är lerigt ute? Jag har inte vågat testa såna av den anledningen..
Okej, jag har sällan benskydd så kanske inget för mig..Jag har inte haft det problemet. Nu har det iof inte varit så blött och lerigt.
Hästen har benskydd på sig och jag har reflexerna "utanpå" skydden.
Jag har också såna och har aldrig benskydd. Visst kan de bli blöta, men det sugs inte upp något vatten så de blir inte tunga. Gråa inuti blir de dock snabbt.Okej, jag har sällan benskydd så kanske inget för mig..