Bästa appen för vandring

MissFideli

Trådstartare
Nån som använder appar istället för typ gröna kartan? Vilken app är bäst tycker ni? Om den kostar, betalar man en gång eller per månad? Aldrig "köpt" en app 😳

Ska bara vandra hemmavid, men får gärna hjälp med att hitta stigar och grejer då det inte är vandringsleder här.
 
Jag använder Fjällsäkerhetsappen, tror motsvarande för icke-fjällområden heter Lokalsinne. Fast jag vet inte vad gröna kartan är så jag kanske svarar på fel sak?

Tillägg: jo hade Lokalsinne också och den visade ganska bra karta här iaf när jag kollade snabbt nu.
 
Jag använder Fjällsäkerhetsappen, tror motsvarande för icke-fjällområden heter Lokalsinne. Fast jag vet inte vad gröna kartan är så jag kanske svarar på fel sak?

Tillägg: jo hade Lokalsinne också och den visade ganska bra karta här iaf när jag kollade snabbt nu.

Ska kolla på den, tack! Gröna kartan är typ de man använder vid orientering tror jag.
 
Naturkartan är en bra gratisapp! Mycket information, visar leder, vindskydd, eldplatser mm. Du kan även se vart du är.
 
Vid promenader/vandring hemmavid använder jag Maps.me (gratis) där är nästan alla stigar med. Hitta.se appen har inte alls med lika många små stigar.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Hej. Har två kaniner som jag har svårt att lyckas klippa klorna på. Vet att man kan åka till en del zoobutiker etc. för hjälp med detta...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Blyger
·
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
6 376
Senast: Paddington
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 714
Senast: fejko
·
Hundhälsa Snart är det äntligen dags att hämta hem en liten Sheltievalp. Efter att ha läst runt lite på forumet börjar jag mer och mer fundera på...
Svar
12
· Visningar
1 095

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Tillskott för hund med skaldjurs allergi?
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp