Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sv: Bästa anti-bitmedlet i världshistorien! Hjälp!
Jag har oxå en hage (5ha) (och ett par boxar) som du kan låna en månad om det krisar! Nu vet jag inte var du bor iof, men det finns här om du är intresserad!
Åh, nu måste jag få fråga; Blev inte hjorthornsoljan förbjuden för massor med år sedan? Jag minns att det var det allra bästa man kunde använda mot insektsangrepp. Då köpte man det på Apoteket.
Det var det jag hade för mig också...
Nu har jag haft på Crubnix från Hööks, en jättekletig grej som faktiskt för tillfället verkar hålla otyget borta.. Dock smälter den ju lite i solvärmen.. ingen risk att den bränner honom?
Crib halt som du fick tips om tidigare använder jag till min häst, där han inte får bita. Det fungerar jättebra för oss iaf, det är säkert något liknande Crubnix (åtminstone lika kletigt). Men iaf...Crib halt har jag sett hos Börjes, granngården + andra hästaffärer. Så har du någon i närheten är det bara att gå in och fråga. Lycka till!
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.