Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha samma här. Hade nån gett mig en fotboll och ställt mig framför ett fotbollsmål med en målvakt i och sagt ”gör så många mål som möjligt” så hade jag också ställt mig och lagt straffar. Brukar ändå vara bra på att tänka utanför boxen, men tydligen inte när det gäller sport.Jag har nyligen börjat titta. Hade hört talas om programmet förut, men det är rätt sällan jag ser program när de faktiskt sänds. Sedan råkat jag titta på gamla avsnitt på SVT play, och har sett alla som fanns där. Såg det nya avsnittet i kväll. Har alltid tyckt om Babben, och programmet är sådär lite lagom småroligt och klurigt. Jag hade gjort precis som Johanna i den första grenen....
Kodjo och Islänningen är nog det roligaste jag har settFlera deltagare som var helt nya för mig i år, men hoppas det kan bli bra. Även om jag har svårt att se något toppa Kodjos samtal med islänningen.
Det var underbart men jag älskade när Marika skulle komma på yrket på en person som nickade eller skakade på huvudet vid frågor och svarade tvärtom. Alltså det var fantastiskt kul!Flera deltagare som var helt nya för mig i år, men hoppas det kan bli bra. Även om jag har svårt att se något toppa Kodjos samtal med islänningen.
Det är jag inte så säker på att jag sett faktiskt. Bara sett tre tidigare säsonger, tror jag.Det var underbart men jag älskade när Marika skulle komma på yrket på en person som nickade eller skakade på huvudet vid frågor och svarade tvärtom. Alltså det var fantastiskt kul!
Ibland är taskmaster allt som finns i min youtube rekommenderade videos Bästa!Ok, jag har börjat titta på Taskmaster. BiT har inget att sätta emot
Jag tycker de senaste säsongerna är sämre med inte lika roliga test.Ok, jag har börjat titta på Taskmaster. BiT har inget att sätta emot