Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej! Jag har en ganska full förpackning kvar utav min Macro Pro balance. (Mineraler.)
Lade precis märke till att det gick ut 20170623. Alltså över 2,5 månader sedan. Hur funkar det? Är det bara att slänga och köpa nytt eller "försvagas" mineralerna och man ev. kan ge lite extra? Någon kunnig som kan hjälpa mig?
Mineralinnehållet är detsamma, men vitaminerna "förbrukas" med tiden och försvinner efter ett tag. Alltså kan du fortfarande ge det utan problem, och mineralerna stämmer fortfarande, men du måste kanske ge extra vitaminer (ffa E-vit) om dina hästar behöver det
Foder & Strö
Hej!
Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅
Jag vill vara tydlig från början med...
Hästnyheter Henrik von Eckermann lyckades inte försvara titeln. Världsettan slutade fyra i världscupfinalen i Basel.
Efteråt var han besviken på sin...
Hästnyheter I dagens hårda sociala klimat behöver vi ledarskap som bygger på vänlighet och civilkurage. Det skriver Ridsports webbchef Lina Nydahl i...
Hundträning Igår tävlade jag FH1 med Fluffet.
Hade anmält bara för skojs skull och för att en klubbkompis skulle dit.Det visade sig att alla i klass...