Barrelrace och polebending clinic

K

kulirez

Den 14 maj arrangerar RHA en barrel race och pole bending clinic för Birgitta Freter i Lidköping. Testa på dessa fartfyllda grenar!!! Mer info på RHAs hemsida. Anmäl dej till Sofia tel 0706-414544

Sv: Barrelrace och polebending clinic

Vi kommer ha så kul!! Förra clinicen fick jag två nya vänner och flera nya bekantskaper! Passa på att testa - ni kommer bli lika fäst som jag! Yiiha!:banana:

Såg precis inlägget med barrelraceclinic. För sent. Vet ni om det kommer att anordnas någon mer clinic eller tävling i år? Ända tävlingen jag har hittat var på chappis och det känns som att det är över min nivå.

Verkar vara en väldigt ovanlig gren eller oxå letar jag som en kratt:grin:a. Barrelrace-sidan ligger nere så där får jag ingen hjälp.

Undrar oxå om det är krav på något speciellt bett när man rider barrel?

Välkommen i gänget!! Just nu tror jag inte RHA har någon mer clinic planerad. Tävlingar är lite varstans; SRCHA kommer ha barrel i Borås nu i juli, anmälningen går ut idag... RHA kommer ha pole och barrel 20 augusti i Hanaskede.
Vart i landet bor du?

Jag kommer starta en Facebook-sida för oss barrel raceare i Sverige, där vi kan lägga upp tävlingar och träningar. :idea:

Välkommen i gänget!! Just nu tror jag inte RHA har någon mer clinic planerad. Tävlingar är lite varstans; SRCHA kommer ha barrel i Borås nu i juli, anmälningen går ut idag... RHA kommer ha pole och barrel 20 augusti i Hanaskede.
Vart i landet bor du?

Jag kommer starta en Facebook-sida för oss barrel raceare i Sverige, där vi kan lägga upp tävlingar och träningar. :idea:

Anmälningastiden är förlängd till 10 juli !!

Liknande trådar

K
Western Ni har väl inte missat att RHA annordnar en barrelrace och polebending clinic med Birgitta Freter i Vårgårda den 20 mars? :banana:
Svar
4
· Visningar
1 240
Q
Western Nu finns chansen att åka på barrel race/polebending clinic med ett proffs från Kanada! RHA ordnar men inget är bestämt ännu eftersom...
2
Svar
20
· Visningar
2 107
Senast: Whistler84
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar