Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vet inte om det finn sen sån här tråd, men kunde inte hitta nån i allafall.
Hur ser ni ut när det är mörkt ute. Visar bild på vår barnvagn.
Har även tränsreflexer fram och bak längst ner mellan hjulen.
Jag har aldrig gått på promenader i mörkret, men bor utmed en lågtrafikerad grusväg så ja, jag har haft en del reflexer på vagnen när det begav sig. Hellre för mycket än för lite.
Ja jag och sambon är mycket ute och går. Även om det är mörkt. Vi har även en reflekterande skylt med hans namn på fram. Jag har ju en gul varseljacka. Älskar neongult.
jag har reflexer på båda sidor som är ca 15 cm stora och i form av W och fram har jag rosabandet reflex. Jag har hjulreflexer och små blinkande cykelljus fram och bak
Hästmänniskan Jag är rätt dålig på att sätta mål överlag utan gillar att ta det som det kommer numera.
Mitt främsta mål är att ha roligt med hästarna...
Ekonomi & Juridik Har ni egna hästar i verksamheten så lär ni beskattas för det. Heter det sköntaxeras? Så ni får betala för era egna hästar installning...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.