Barnvagn och mörker

cowgirl81

Trådstartare
Vet inte om det finn sen sån här tråd, men kunde inte hitta nån i allafall.
Hur ser ni ut när det är mörkt ute. Visar bild på vår barnvagn. :)
Har även tränsreflexer fram och bak längst ner mellan hjulen. :)

Sv: Barnvagn och mörker

Jag har aldrig gått på promenader i mörkret, men bor utmed en lågtrafikerad grusväg så ja, jag har haft en del reflexer på vagnen när det begav sig. Hellre för mycket än för lite.

Ja jag och sambon är mycket ute och går. Även om det är mörkt. Vi har även en reflekterande skylt med hans namn på fram. Jag har ju en gul varseljacka. :) Älskar neongult. :)

Jag har i princip alltid mitt regnskydd på vagnen, förutom när jag hänger de över ansiktet på min häst :angel:
25111834.jpg

Smart med tränsreflexerna:idea:

Vi har ett likadant regnskydd som er på vagnen.
Är inte ute med honom i vagn ofta i mörkret.

volvo740tjej: Sån skylt har vi med men den ramlade av så får sätta fast den på nåt annat vis

jag har reflexer på båda sidor som är ca 15 cm stora och i form av W och fram har jag rosabandet reflex. Jag har hjulreflexer och små blinkande cykelljus fram och bak

Ja det är vattentätt. :)
Var min kille som kom på att vi kunde ha tränsreflexerna på vagnen. :)
Jo min ramla också av men har knutit fast den med band nu. :)

Har ett liknande överdrag som du har. Ovärdeligt! Man syns verkligen jättebra med det så det behövs knappt något annat :laugh:

Har iaf, precis som någon annan skrev, små cykellampor fram och på sidan som man kan ställa i olika lägen, blinkande eller fast sken. :idea:

Liknande trådar

Hästvård Köpte hästen i slutet av Oktober, då hade hon ganska mycket vinterpäls redan så vet inte hur det var då, men upptäckte efter en period...
Svar
5
· Visningar
1 049
Senast: Cactus
·
Hundhälsa Holländsk Herdehund på nyss fyllda 1år, började med att jag en dag (14nov) tyckte han såg halt/rörelsestörning på morgon rastningen...
Svar
3
· Visningar
1 048
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 174
Senast: Anna-Bella
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka