Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken nivå med mängd bitar är passande till en 6 åring ungefär.
Om jag skulle ge bort skulle jag följa rekommendationerna. Om jag skulle börja pussla med ett barn som inte pusslat mycket skulle jag börja väldigt väldigt lätt till att börja med. Alltså extremt lätt.Tack för svar. Jo att det är inviduellt vet jag men på ett ungefär.
Det är så att svägerskan blev familjehem åt en 6 åring och jag funderade på vilken nivå med bitar som kan passa.Om jag skulle ge bort skulle jag följa rekommendationerna. Om jag skulle börja pussla med ett barn som inte pusslat mycket skulle jag börja väldigt väldigt lätt till att börja med. Alltså extremt lätt.
Köpa det var frågan om att ta av de som fanns hemma redan. men onödigt att plocka med för lite bitar typ.Jag skulle nog köpa 100-150 bitar.
Jag skulle nog iofs kanske köpa 100-150 bitar (för det ser bra ut som present) men i ärlighetens namn om jag skulle lägga pussel första gången med en 6 åring jag inte kände alls och som kanske aldrig lagt pussel skulle jag sitta bredvid och hjälpa och välja en lätt bild. Det är roligare att lyckas första gången och rekommendationerna är sannolikt för barn som lärt sig pussla.Det är så att svägerskan blev familjehem åt en 6 åring och jag funderade på vilken nivå med bitar som kan passa.
Då skulle jag plocka med 50 bitarspussel också! och sedan uttrycka att vi måste se om alla bitarna är med! Så man får hjälp och det är jättelätt först.Köpa det var frågan om att ta av de som fanns hemma redan. men onödigt att plocka med för lite bitar typ.