Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör du vanlig havregrynsgröt till vuxna då? Mixar du den eller får han äta som den är?Havregrynsgröt med paltbröd, lite rapsolja och egengjord fruktpuré brukar jag servera.
Har gjort storkok på köttfärssås, kyckling och fisk så det bara är att plocka fram och värma. På kvällen äter vi samma mat allihop. Igår blev det t ex blodpudding
Jag fick en bok med enkla recept från bvc, den innehåller faktiskt en del trevliga rätter!
Gör du vanlig havregrynsgröt till vuxna då? Mixar du den eller får han äta som den är?
Smart med storkok att ha i frysen!
Han får inte i sig för mycket salt om han äter samma mat som ni?
Paltbröd måste inhandlas alltså.
Brukar det finnas i brödhyllan eller i knäckehyllan?Kan vara svårt att hitta ibland, pumpafrön och solrosfrön innehåller också mkt järn samt aprikos, så man kan ju göra gröt med fröna och servera med aprikospure har dock inget recept!
Brukar det finnas i brödhyllan eller i knäckehyllan?
Brukar det finnas i brödhyllan eller i knäckehyllan?
Japp finns bland knäckebröd och tunnbröd. Har aldrig varit med om att det inte har funnits
Japp finns bland knäckebröd och tunnbröd. Har aldrig varit med om att det inte har funnits
Knäcke har jag hittat!