Barnkalas för 2 åringar

P

Pem

Vi ska ha barnkalas imorgon, det kommer 5 barn som alla är kring 2 år. Kalaset börjar vid 14.30 så alla borde sovit och ätit innan. Vi tänkte bjuda på glass, tårta och ha fiskdamm (typ russinpaket och något till). Om några orkar stanna ett tag längre så tänkte jag fixa korv och bröd.

Har ni några andra idéer om vad som fungerar? Barnen är ju så små så jag vet inte om man kan planera så mycket, vad har ni för erfarenheter?

Sv: Barnkalas för 2 åringar

Detta skulle såklart vara på Föräldrar-forumet. Jag ska be om att flytta den.

Sv: Barnkalas för 2 åringar

Jag tycker inte att du behöver planera mer än så. Låt bara "småttingarna" umgås och ha kul :D!

Liknande trådar

Småbarn Dags för barnet att ha kalas för sina kompisar. Den stora frågan är; Vad gör man på ett barnkalas? Barnet själv har inga idéer och har...
Svar
18
· Visningar
2 836
Senast: vindvissla
·
Småbarn Ludvig fyller fem om några veckor (herregud vad tiden går, nyss kom vi ju hem med bebisen från BB ju :crazy:). Tidigare år har vi...
Svar
8
· Visningar
8 826
Senast: Diana
·
Övr. Barn *Ursäkta att det blir så långt* Först vill jag skriva, för er som har missat det, att vi har fruktansvärt dålig kommunikation, så att...
Svar
10
· Visningar
5 654
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Nygammal användare som skriver här - enda stället jag vet jag får raka och kloka svar. Vill inte outa för mycket. Kort sammanfattning...
Svar
16
· Visningar
1 888
Senast: huahua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Border collie?
  • Är dagens hundägare eller hundar problemet?
  • Täcke...

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka