Barnanpassa iphone.

FadeAway

Trådstartare
Har införskaffat ett piffiga skal från Fischer price. För att sonen ska kunna använda appar. Men han hamnar alltid på aktier och dyligt om man drar rätt upp. Kan man stänga av den funktionen? Samt låsa skärmen när man kollar på film.

Sv: Barnanpassa iphone.

Om du trycker på "tumknappen" (Den nedanför skärmen) tre gånger så låser du skärmen och kan bara spela appen du är i eller se filmen du ser. Sedan aktiverar man den genom att trycka tre gånger igen, välja avsluta och pinkod.

En trick som kom som en räddare i nöden...

Om du trycker på "tumknappen" (Den nedanför skärmen) tre gånger så låser du skärmen och kan bara spela appen du är i eller se filmen du ser. Sedan aktiverar man den genom att trycka tre gånger igen, välja avsluta och pinkod.

En trick som kom som en räddare i nöden...

Detta får inte jag att fungera.... Ska man aktivera detta först någonstans i inställningar?

*kl*

Jag lånar tråden och frågar efter barnappar som fungerar bra på den lilla iphoneskärmen. Hos oss har vi bara hitills haft barnappar på ipaden, men jag funderar på att installera ett par på iphonen. Pappas appar är ju en guldgruva, men de tar sällan upp om appen fungerar bra på iphone.

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 939
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Jag har i dryga året haft en Fitbit Inspire HR och varit rätt nöjd men känner nu att jag vill uppgradera. Hade egentligen velat...
2
Svar
20
· Visningar
1 545
Senast: Amha
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 670
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar