Comfort
Trådstartare
jag är inte gravid, vad jag vet :smirk:
men man vet ju aldrig när et kan inträffa.
jag och min sambo är helt införstådda med att blir det så behålls det.
Han vil ha nu, och eg jag också, men jag är lite mer realstisk..
Nu till min tanke:
säg att, oooops, det blir +,
vi bor i en tvåa på andra våningen, går det att bo kvar där?
Huset är väl isolerat, grannarna hörs knappt så störande bäbis skrik är nog iget stort problem.
men hur gör man med banvagn? att ha den i lägenheten blir svårt, sliter väl mycket på den att baa den upp och nerför trappor hela tiden? plus att det inte är så lätt att göra med bäbis i famnen.
att ha den i trappuppgången som vissa har är helt uteslutet, då det bor senila gamlingar här som misstar vagnen för deras rullatorer samt ouppfostrade ungdomar som nog inte skulle tvea att sno den, eller förstöra.
källaren skulle väl funka, men problemet med trappor där med.
att ha den i bilen skulle väl gå men...- orka!
hur har ni gjort?
men man vet ju aldrig när et kan inträffa.
jag och min sambo är helt införstådda med att blir det så behålls det.
Han vil ha nu, och eg jag också, men jag är lite mer realstisk..
Nu till min tanke:
säg att, oooops, det blir +,
vi bor i en tvåa på andra våningen, går det att bo kvar där?
Huset är väl isolerat, grannarna hörs knappt så störande bäbis skrik är nog iget stort problem.
men hur gör man med banvagn? att ha den i lägenheten blir svårt, sliter väl mycket på den att baa den upp och nerför trappor hela tiden? plus att det inte är så lätt att göra med bäbis i famnen.
att ha den i trappuppgången som vissa har är helt uteslutet, då det bor senila gamlingar här som misstar vagnen för deras rullatorer samt ouppfostrade ungdomar som nog inte skulle tvea att sno den, eller förstöra.
källaren skulle väl funka, men problemet med trappor där med.
att ha den i bilen skulle väl gå men...- orka!
hur har ni gjort?