bargainbuddy o aware

CallMeAce

Trådstartare
ja blir galen. ja har nåt slags reklamvirus på datorn, ja tror inte det skadar något förutom att den kanske gör datorn lite långsammare. har virusscannat med både norton och adaware men alla filer som programmen hittr går inte att ta bort!

virusen heter typ bargainbuddy och aware o så...de gör så att reklamfönster poppar upp när jag är ute på nätet...

hur får man bort dessa om inte virusprogrammen ens kan få bort dem? börjar bli riktigt trött :cry:
 
Sv: bargainbuddy o aware

tackar, får se om det funkar nu då...brukar väl ta lång tid o scanna, hinner inte nu bara...
 

Liknande trådar

Skola & Jobb på förhand förlåt o varning för långt inlägg -- behöver så skriva av mig... vill även börja med o förtydliga jag vet jag Har mkt o vara...
2
Svar
28
· Visningar
4 639
Senast: Trissa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 342
Senast: cassiopeja
·
IT & mobiler Känns som om datorn är en millimeter från att krascha och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Besökte en sida på nätet tidigare i...
Svar
7
· Visningar
1 314
Senast: Saybia
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 711

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp