Barfotagång - igen

Rimfaxe

Trådstartare
Jag vet att det har pratats en hel del om barfotagång på detta forum tidigare. Vad jag har funnit så det en spridd skara av människor. Det finns ingen plats att samlas på och dela med av information. Jag har hittat en del utländska forum där det förs diskussioner, men här i Sverige finns vad jag vet bara ett forum för rena Strasser-anhängare. Det forumet är dock inte så livligt.

Jag har startat upp ett forum på Yahoo, som jag gärna skulle se fler besökare på. Kanske kan vi få till en lite större skara intresserade, och så småningom kunna arrangera kurser, eller komma iväg på någon. Åtminstone vore det bra att kunna träffas inom gruppen.
Det finns ett norskt diskussionforum, men för mig är det lite långt att åka till Norge för demonstration, jag skulle gärna träffa likasinnade här i Sverige.

Alla som är intresserade av att diskutera kring barfotagång är välkomna på:

Barfotahäst

Gör gärna ett besök! :)

Jag är väldigt av barfotagång! Jag vill delta i sån här grupp, kan du beskriva för en total data-idiot hur man kan vara med på din sida?

Jag har PM.at dig!

Ni andra som undrar: För att gå med i gruppen måste ni först registrera er på siten som tillhandahåller gruppen, i detta fall Yahoo. Det finns något som heter "Register" nästan längst upp till höger. Där klickar ni. Sedan följer ni bara instruktionerna ni får, och när registreringen är klar så är det bara att gå med i gruppen! :)

Hälsningar
Frida

Sv: Barfotagång - igen

jag är nog redan med där! Eller? Hoppas att det mer liv i luckan när det är fler registrerade!

Sv: Re: Barfotagång - igen

Jag är också med, men har inte gjort något inlägg än. Tänkte dock lägga in bilder på mina hästars fötter för att få lite feedback!

Sv: Barfotagång - igen

Ja vad roligt! Jag har Yahoo så jag joinar med desamma :D

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
6 279
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Eftersom jag inte har så många som vill prata terrier med mig så kör jag på i ett inlägg som jag gissar att inte många här heller är så...
Svar
17
· Visningar
2 740
Senast: Lejonelle
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 976
Senast: melen
·
Övr. Barn Historien upprepar sig och alltid när jag bestämt och förlikat mig med tanken, bubblar olika analyser och funderingar upp igen. Jag får...
2
Svar
37
· Visningar
5 726
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30