Rimfaxe
Trådstartare
Jag vet att det har pratats en hel del om barfotagång på detta forum tidigare. Vad jag har funnit så det en spridd skara av människor. Det finns ingen plats att samlas på och dela med av information. Jag har hittat en del utländska forum där det förs diskussioner, men här i Sverige finns vad jag vet bara ett forum för rena Strasser-anhängare. Det forumet är dock inte så livligt.
Jag har startat upp ett forum på Yahoo, som jag gärna skulle se fler besökare på. Kanske kan vi få till en lite större skara intresserade, och så småningom kunna arrangera kurser, eller komma iväg på någon. Åtminstone vore det bra att kunna träffas inom gruppen.
Det finns ett norskt diskussionforum, men för mig är det lite långt att åka till Norge för demonstration, jag skulle gärna träffa likasinnade här i Sverige.
Alla som är intresserade av att diskutera kring barfotagång är välkomna på:
Barfotahäst
Gör gärna ett besök!
Jag har startat upp ett forum på Yahoo, som jag gärna skulle se fler besökare på. Kanske kan vi få till en lite större skara intresserade, och så småningom kunna arrangera kurser, eller komma iväg på någon. Åtminstone vore det bra att kunna träffas inom gruppen.
Det finns ett norskt diskussionforum, men för mig är det lite långt att åka till Norge för demonstration, jag skulle gärna träffa likasinnade här i Sverige.
Alla som är intresserade av att diskutera kring barfotagång är välkomna på:
Barfotahäst
Gör gärna ett besök!