Bärbar dator!?

Royal_724

Trådstartare
Jag är kass på datorer... Jag vill ha en bärbar dator som jag kan sitta och surfa vid och kunna lägga in bilder!
Vad finns det för BILLIGA bärbara datorer som skulle kunna gå att använda till det?

Sv: Bärbar dator!?

Tja en billig och godkänd är väll denna
http://www.dustinhome.se/Dacsaportal/?ProdID=5010094928

Vet inte hur bra fabrikatet är eftersom jag inte har haft någon sådan.
Finns billigare men då är det bara 256 MB internminne och du ska ha minst 512 tycker jag i alla fall.

Vill du koppla datorn till TV så är denna något att tänka på + att den är lite bättre en den andra.
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010083098

Finns som sagt billigare på andra ställen kanske men jag har aldrig haft problem med DustinHome och köpa en sak från ett ställe är minst lika viktigt som vad du köper för något

Sv: Bärbar dator!?

Jag köpte en Acer Aspire 3004LMi för ungeför en månad sen. Den har 512 RAM-minne, 80GB hårddisk, DVD-brännare och trådlöst nätverk, vilka var mina kriterier. Den har funkat väldigt bra hittills. Jag köpte den för 5995:- på DustinHome, men de verkar inte ha kvar den och lägsta pris som jag hittar på Pricerunner nu är 6900:-.

Men det finns ju flera liknande och de duger utmärkt att surfa med och pyssla lite med bilder.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har ingen dator hemma men tycker jag behöver något att skriva på. Jag har ju min jobbdator på jobbet och så telefon, har därför...
Svar
12
· Visningar
380
Senast: Anna-Bella
·
IT & mobiler Har en gammal MacBook som är typ 13 år. Den funkar ok men börjar bli ganska trött och hänger sig ofta. Har kollat runt på nya datorer...
Svar
2
· Visningar
292
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?