Barbackatur

Status
Stängd för vidare inlägg.
Helt oplanerat blev det en barbackatur idag. Kajsa kom förbi precis när jag skulle släppa ut hästarna, barbacka. Så det blev en oplanerad ritt. Gick bra, men Gud så svårt att slappna av i början. Och Tinkern undrade förstås varför matte var spänd och letade febrilt över var faran var. Men mot slutet tom lite trav! Så kom kompisarna med sina ungar och då fick alla hästar gå igen. Skönt att Zingo fick gå lite idag! Det behöver hon. Avslutade med lite frihetsdressyr med Kajsas lillasyster, Nelly. Hon har blivit ett och ett halvt år nu och tycker om att nafsa och bita på allt. Det gick lära henna back och följa också!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
488
Senast: Coras star
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 408
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var jag till stallet och red igen. Jag hade precis hunnit värma upp i skritt när stallägaren kom ner och frågade om jag ville ha...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 027
Senast: Korven
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag blev det första ridturen med islänningen sedan augusti/september någon gång. Han stod inte riktigt still i stallgången idag så jag...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 012
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Pälsvård! För dummies
  • Träffa hundfolk?