Bara så ni vet

F

fio

så går terrängprovet på Lördagen i Segersjö kl 12.00 börjar det.

Ska du vara med så att man ska hålla tummarna? :)
I så fall har jag en anledning till att slippa måla huset på lördag. Går ju inte utan tummar! :angel:

Jag är anmäld så meningen är att det skall bli så ja. Inte så kul med banhoppning på min häst tredje dagen :crazy: Det kommer bli studs i kombinationerna garanterat :o

Studs i kombinationerna... Hmm, det verkar inte bättre än att jag får hålla tummarna på söndag också. :D

Nej, det verkar inte så. Jag skyller på dig när gubben kommer och gnäller! ;) Kanske lika bra att jag åker och tittar på hopptävlingar i helgen, det klarar man ju utan tummar! :devil:

Ja ja ja ja säger jag :D Jag tycker det är jättebra med banhoppning sista dagen, då kanske min kära dam är lite lugnare :d eller så är hon det inte :eek:

fast senast när jag red banhoppningen dagen efter så var hon en av 6 felfria bland 40 st startande :rofl:

Kanske för att det kommer bli så i OS tror jag, alltså det kommer ridas en *** klass oxå en nationell och dom har ju oxå banhoppningen sista dagen samt kommer det vara en besiktning innan.

Jag tycker det är mkt mer spännande med banhoppning sista dagen, det blir mkt mer press och mkt mer spännande för publiken och enklare att första direkt vem som vann.

För mig är det katastrof för jag kommer troligtvis riva hela banan, min häst blir INTE lugnare utan mkt VÄRRE :o efter terrängen, då har han kommit igång lite lagom bra tycker han :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Två dagar i fälttävlans tecken väntas på Össjö Hästsällskap när Breeders och SvRF:s unghästchampionat rids i helgen. Här är allt du...
Svar
0
· Visningar
104
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Kolgjinis Barack Face är inte med för att se och lära i lördagens Åby World Grand Prix. Femåringen är redo att ta sig an världseliten i...
Svar
0
· Visningar
106
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det största, svenska namnen saknas när SM i fälttävlan börjar i morgon, lördag. För tredje året i rad arrangeras mästerskapet av Gärds...
Svar
0
· Visningar
286
·
Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 499
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25