Bara gnälla lite. :)

MittNyaJag

Trådstartare
Jag har ont i ryggen!!

Bara så ni vet. ;) :angel:

Det går inte att sitta, inte ligga, inte sova... Eller, sova går bra, men själva somnandet är ju en evighetsprocess av vändande och vridande för att hitta en ställning som är... ja, bekväm vore ju synd att säga, men åtminstonde mindre obekväm...
Tycker jag verkar ha kommit ganska lindrigt undan under min graviditet men sista dagarna har det bara smällt till och jag har fått jätteont i ryggen... Har utan problem kunnat mocka båda boxarna i stallet men nu måste jag ta en paus efter halva första boxen för att orka med den andra...

Kan inte bebis komma ut nu?

Sv: Bara gnälla lite. :)

Det behöver inte försvinna för bebisen kommer ut. Det är 14 månader sen jag födde och jag har fortfarande ont!

Lider med dig. Vet hur det känns. Förhoppningsvis går det snart över. Jag har problem när jag ska lägga tvååringen. Jag bör ligga blixtstilla i 45 minuter för att han ska somna. Men då minsann kommer förvärkarna som ett brev på posten och går rakt ut i ryggen. Pina. samt att lillesyster naturligtvis ska börja röra på sig när det slappnar av=kissnödig.

"gärna ett kompani med ungar bara jag slipper vara gravid"

Kanske inte, men hade de vart så hemskt skulle jag inte vara så sjukt sugen på en bebis till ;)

Det är klart det försvinner!!
Det är ju bebis som är framtung och förstör min tyngdpunkt! *intala, intala, intala*

:D

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag tror det här forumet passar bäst till min fråga, har någon här varit "skengravid"? Jag tänker att hundar ju kan bli skendräktiga och...
Svar
11
· Visningar
7 237
Senast: Tora
·
Övr. Katt Eftersom jag vet att det finns mycket erfarenhet av katter här på forumet gör jag ett försök med en tråd för att försöka förstå vad som...
Svar
8
· Visningar
2 071
Senast: alice
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar...
2
Svar
24
· Visningar
3 042
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Valp 2024