Bara gnäll

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du behöver inte läsa det här för jag tänker bara gnälla.

I förrgår fick jag en torr kompress på såret och meningen var att jag sedan skulle sköta såret själv. Men jag fixar inte det :( Eftersom jag behöver byta kompress efter en dusch, så blir det inte av att jag duschar ens och nu börjar jag känna mig mer än lovligt äcklig. Jag har duschat hos C förut och så har hon lagt om det efteråt men nu när jag ska fixa det själv så går det inte. Jag blir illamående bara av att titta på kompressen då jag konstaterar att det fortfarande inte blivit torrt. Det är dessutom fortfarande fel färg på huden. Lyckligtvis har det inte blivit värre i alla fall.

Idag börjar en 3 dagars dressyrkurs också som jag anmält mig till (och betalat) men jag vill inte ens rida. Igår gick jag en långsam promenad men ångrade mig efteråt. Jag bara sitter här och gör ingenting. Känns som om jag inte vågar göra något för att inte störa såret. Det här påverkar mitt humör rätt rejält. Känner mig så jävla less just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Let's be honest. Jag mår skit. Jag trivs med både personal och butiken Jag arbetstränar på så har inget med det att göra. Att jag ens...
Svar
4
· Visningar
768
Senast: astronaut
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 485
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag behöver skriva av mig lite efter den här dagen, det har ju varit några turer med min älskade hund. Han trivs inte med...
Svar
16
· Visningar
3 181
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
726
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama