Hur känns hon över rygg/höfter? Där tycker jag det är lättast att "se" hur bra de ligger i vikt jämfört med att bara tittaJa hon är fin . Men tror inte hon var underviktig när hon kom.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur känns hon över rygg/höfter? Där tycker jag det är lättast att "se" hur bra de ligger i vikt jämfört med att bara tittaJa hon är fin . Men tror inte hon var underviktig när hon kom.
Jag vet inte hur det ska kännas.Hur känns hon över rygg/höfter? Där tycker jag det är lättast att "se" hur bra de ligger i vikt jämfört med att bara titta
När du känner utmed sidorna på katten ska revbenen kännas. Det ska inte sticka ut men inte heller vara täckta av fett. Ungefär som på hästarJag vet inte hur det ska kännas.
Vi har fått in en bra matrutin. Min stora söta tjockis får bara blötfoder, antingen Bozita eller Mjau blandat med Latz. Lilltjejen får torrfoder. Hon verkar tycka det är godast. Hon är allmänt lite kinkig med maten. Egentligen skulle jag behöva köpa en svindyr matskål till henne som öppnar när hennes chip kommer i närheten, så hon kan gå och äta när hon vill (utan att stora kissen kan stjäla mat) eftersom hon ofta inte äter upp hela sin portion och jag kan inte utfodra extra när jag är i skolan eller sover.Hur har det gått?
Vad kul att det går åt rätt håll! Hoppas de tappat något hekto till vid nästa invägningVi har fått in en bra matrutin. Min stora söta tjockis får bara blötfoder, antingen Bozita eller Mjau blandat med Latz. Lilltjejen får torrfoder. Hon verkar tycka det är godast. Hon är allmänt lite kinkig med maten. Egentligen skulle jag behöva köpa en svindyr matskål till henne som öppnar när hennes chip kommer i närheten, så hon kan gå och äta när hon vill (utan att stora kissen kan stjäla mat) eftersom hon ofta inte äter upp hela sin portion och jag kan inte utfodra extra när jag är i skolan eller sover.
Nu är det rätt länge sedan jag vägde dem, men lillkissen hade gått ner från 5,3 till 5, sist jag vägde. Stora kissen låg oförändrat på 6 kilo.
Skulle egentligen vara dags att väga igen för att se hur det går.