Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varje gång du scrollar förbi ett inlägg skrivet av en bannad person så låter det såhär:Bara en undran som slog mig - hur ser man om en person är bannad? Tidigare syntes det ju undan användarnamnet. Någon som vet hur det är nu?
Det ska stå fortfarande.Bara en undran som slog mig - hur ser man om en person är bannad? Tidigare syntes det ju undan användarnamnet. Någon som vet hur det är nu?
Jo! Precis det jag undrade. Tack.Det ska stå fortfarande.
Kolla inlägg 13 här om det inte står "banned" under nicket:
http://www.bukefalos.com/threads/knepigt-magproblem.1242776/#post-16445517
Nej då, jag bara undrade. Kom på att jag inte sett det sedan forumet uppdaterades.Kanske ska lägga till att det krävs ett antal varningar innan det blir en banning.
Så förvänta dig ingen våg av banningar när du skickar in rapporter framöver (heller).
Mängderna rapporter har exploderat på senior sen värmen slog till. Märkligt nog har det sammanfallit med att jag har mindre tid. Så jag modererar i sjok, och ibland ignorerar jag sånt som kräver tankearbete en längre stund. (Har någon svarat på inlägget, hur mycket måste saneras i citatväg, etc. Jag ser ju sällan rapport/inlägg direkt det gjorts, annars hade det här varit lätt.)
Fortsätt rapportera. (Men låt gärna bli att gnälla i trådarna om bristen på insatser.)
Fortsätt rapportera. (Men låt gärna bli att gnälla i trådarna om bristen på insatser.)
Fast det är väl att ta i ändå? Om det inte är ngt väldigt exceptionellt.Jag kan tycka att den som anmält (och känner sig drabbad) skulle få en uppföljning av hur anmälan hanterats och resulterat i. Som man får i svenskt rättssystem.
Njäe, det tycker jag inte. Det är rutin på annat forum jag är moderator på, att när en medlem betett sig illa att om den som är drabbad har anmält inlägg är den som också får veta om anmälan är handlagd och motivation till varför/varför inte.Fast det är väl att ta i ändå? Om det inte är ngt väldigt exceptionellt.
Ja? Hur menar du att jag ska återrapportera de rapporter jag får in.Läs igen vad jag skrev: den som är drabbad och har anmält inlägg är den som också får veta om anmälan är handlagd.
Men alltså, jag syftar naturligtvis på de poster som kränker eller hotar annan användare SOM har anmält/rapporterat.Ja? Hur menar du att jag ska återrapportera de rapporter jag får in.
(Och jag har vid närmare läsning hanterat 32 rapporter, men på 23 olika inlägg.)