Status
Stängd för vidare inlägg.

Bison

Trådstartare
Finns en som är bannad, skulle bli upphävt idag klockan 23.00 men hon kommer inte in :confused:
vad är problemet??

Sv: Bannad

För att det stod att det skulle hävas den tiden, men eftersom det inte gjort det bad jag Bison att skriva en tråd och fråga. Men som du ser så funkar det nu!

Sorbe skrev:
För att det stod att det skulle hävas den tiden, men eftersom det inte gjort det bad jag Bison att skriva en tråd och fråga. Men som du ser så funkar det nu!

Fast det har ju funkat under tiden ändå.
Bara att skriva under annat namn. :cool:

Nej, men jag ville komma in då det stod att det skulle hävas då. Men funkade först när jag loggade in nu.

shady skrev:
Ok, bara undrade. Ber om ursäkt om jag trampade dig på tårna.

Det är helt lugnt! Förstår att du vart lite förvirrad eftersom den personen som undrade inte är bannad och tippar på att du inte varit bannad?
Det står en förklaring till varför man blir bannad och vilket datum och tid banningen upphörs.

Nej, jag har aldrig varit Bannad och inget jag vill bli heller. Försöker sköta mig istället. Därav vet jag inget om vad som sägs/skrivs, när man blir Bannad.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Falsterbo Horse Shows derby, som skulle ha startat klockan 15 idag lördag, kommer inte att kunna ridas som planerat. På grund av stora...
2
Svar
21
· Visningar
2 151
Senast: Cambrie
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar