Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Krage eller "badring" är klart bäst. Borde du ha fått med från veterinären?Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Var försiktig med egen tillverkade dock, jag klippte en ärm av en polotröja när min kisse kastrerades. Hon fick opereras igen senare pga en infektion inuti henne, det kanske berodde inte på bodyn men jag skulle vara mycket tveksam till att göra det igenBody är ett alternativt. Kan både köpas och tillverkas själv.
Smart. Det ska jag kolla upp. Tack!Body är ett alternativt. Kan både köpas och tillverkas själv.
Tack för varning. Ska vara noga med att lufta.Var försiktig med egen tillverkade dock, jag klippte en ärm av en polotröja när min kisse kastrerades. Hon fick opereras igen senare pga en infektion inuti henne, det kanske berodde inte på bodyn men jag skulle vara mycket tveksam till att göra det igen
Brukar finnas anti-bit spray på djuraffären. Om det fungerar vet jag dock inteHej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Brukar finnas anti-bit spray på djuraffären. Om det fungerar vet jag dock inte
Jag testat det på sladdar och det funkar sådär. Den är baserad på extrakt från citrus så det går att rugga upp lite cittronskal och testa med.
Om man inte har en katt som äter citronsorbet.
Det enda bombsäkra medlet jag någonsin hittat är alimemazin i flytande form. Det fungerar tom på Megara. Men lite svårt att få det utskrivet på recept hos en läkare. Eh ja, kan du vara snäll och skriva ut några flaskor alimemazin så min katt inte tuggar på sladdar och annat