• Avel
  • Trådstartare Trådstartare annae
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 825
A

annae

Har ett sto i stallet som är efter halvblodshingsten Baltzar (stavas?), vad vet ni om honom? Har kollat på Del Mar men många är ju duktiga här... :)

Sv: Baltzar

Allt! Jag har inte fattat Del Mar så jättemycket än så jag kan bara kolla stam + foton och det som är gratis. (har inget "konto" där). Såg tex inget om avkommor och så. Om det ens är samma häst...
Sen är de roligare att höra mer personliga åsikter/erfarenheter oxå.

Sv: Baltzar

Halvblodshingsten Baltzar var e Warrigall, kommer inte ihåg hans mammas namn just nu. Han var bara i avel ett år, för han godkändes på exteriör + gång vid hand, men klarade inte bruksprovet. Tror att han bara betäckte en 12 ston, men jag kan kolla mera i hingstkatalogen när jag kommer hem.

Liknande trådar

• Låst
Hundavel & Ras Hej, Vår renrasiga Bichon Frise börjar snart löpa- Mars/April och söker efter en frisk hane i liknande ras(helst samma). Vi bor i Skåne...
Svar
9
· Visningar
1 266
Senast: Rosett
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 684
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
545
Senast: Nikan
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 185
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka