Shannado
Trådstartare
Jag är på jakt, med ljus och lykta, efter ett badrumsskåp att förvara allehanda saker i såsom parfymer, hudkrämer, hårborstar, etc. i men har än så länge gått bet. Jag vill ha ett max 1 m högt skåp som kan stå i ett hörn av badrummet och som det finns plats att ställa lite stearinljus och kanske nån krukväxt på.
Jag hade tänkt mig något i stil med det här:
men inte att det, som på bilden, ska vara ett handfat ovanpå utan med ett tak så det går att ställa saker ovanpå. Som ett vanligt lågt skåp helt enkelt.
Gissar att jag skulle kunna köpa ett vanligt skåp men tänker att det ju är ganska fuktigt i badrummet och att det då kanske måste vara behandlat med något för att klara fukten? Vet ni var man kan hitta den här typen av skåp till ett rimligt pris? Vad kallas dem egentligen?
Vet knappt vad jag ska söka på i nuläget, några tips?
Jag hade tänkt mig något i stil med det här:
men inte att det, som på bilden, ska vara ett handfat ovanpå utan med ett tak så det går att ställa saker ovanpå. Som ett vanligt lågt skåp helt enkelt.
Gissar att jag skulle kunna köpa ett vanligt skåp men tänker att det ju är ganska fuktigt i badrummet och att det då kanske måste vara behandlat med något för att klara fukten? Vet ni var man kan hitta den här typen av skåp till ett rimligt pris? Vad kallas dem egentligen?
Vet knappt vad jag ska söka på i nuläget, några tips?