Badrumsskåp

Shannado

Trådstartare
Jag är på jakt, med ljus och lykta, efter ett badrumsskåp att förvara allehanda saker i såsom parfymer, hudkrämer, hårborstar, etc. i men har än så länge gått bet. Jag vill ha ett max 1 m högt skåp som kan stå i ett hörn av badrummet och som det finns plats att ställa lite stearinljus och kanske nån krukväxt på.

Jag hade tänkt mig något i stil med det här:
0083231_PE209407_S3.JPG

men inte att det, som på bilden, ska vara ett handfat ovanpå utan med ett tak så det går att ställa saker ovanpå. Som ett vanligt lågt skåp helt enkelt.

Gissar att jag skulle kunna köpa ett vanligt skåp men tänker att det ju är ganska fuktigt i badrummet och att det då kanske måste vara behandlat med något för att klara fukten? Vet ni var man kan hitta den här typen av skåp till ett rimligt pris? Vad kallas dem egentligen? :confused:

Vet knappt vad jag ska söka på i nuläget, några tips? :bow:

Sv: Badrumsskåp

Men... vilka butikers badrumsavdelningar har du kolllat i?

Jag tycker det finns gott om skåp och hyllor etc i de flesta affärer som säljer badrumsinredning, även IKEA.

Är det färgen som du inte hittar? Mörkt är väl inte en så vanlig färg för just badrum men du kanske kan hitta ett bra skåp och sedan själv lacka om?

Sv: Badrumsskåp

Du vet, och jag hoppas jag forklara ratt har, det skapet du har bild pa, sa du ar for handfat.. Men du kan ju kopa en skiva, och lagga pa istallet for handfat. Om det ar ett sant skap du vill ha. Kanske aven ga "lyx" vagen och skaffa en marmorskiva??

Annars skulle jag foresla antik shopping Och sen halla dorren oppen till badet sa det inte blev for fuktigt dar inne.. Sta pa glant alltsa nar man inte anvander....

Hoppas du finner ngt.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 30
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2
  • Bildtråd

Omröstningar