BackOnTrack

Jag tycker att de är superbra. Ångrar inte att jag köpt dem iaf. Gallorna på hästarna har försvunnit :)
Har på dem nästan varje natt och efter träning.

har sån pad till min häst som haft en skada och jag tror att det är bl.a. den som gör att hon blivit bättre... :bow:

Finns en tråd om B.O.T-paddarna på "Hästvård", tror jag. Ganska lång och med många svar. :)

Vet ni vart man kan hitta dessa paddar på nätet?
Såg dom på en sida igår, men glömde vart :o

ja har sånt knäskydd...helt underbart! köp BOT skudd lr stöd för tex handled lr knä om du har strul me d...ja såg även att d fanns ryggstöd fr d på centaur i täby :banana: :bow:

är det någon som vet vart man kan köpa sånna via nätet? något pris?

tackar!
intressant läsning men hittade tyvärr inget pris... :crazy:

De är superbra... har bara bra erfarenheter av dessa... de är absolut värda sitt pris!!! :)

Har två paddar och kommer definitivt köpa fler! :love:
Jättebra, med fantastiskt resultat. Hästen hade förut lite gallor, men efter en natt med BoT så har han helt torra och fina ben!

Rekommenderas verkligen!

Mvh Huntress

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
808
Senast: TantAgda
·
Utrustning Hej Behöver lite tips. Har en kvalitetssadel "Butet" som är något smal vid manken och vid sadelprovning sa sadelprovaren att jag...
Svar
16
· Visningar
665
Senast: Smultron
·
Utrustning Mina paddar blir fuktiga ibland när de hänger på boxen under dagen, idag var de rejält blöta! Och i mellanskiktet! Alltså baksidan av av...
Svar
8
· Visningar
731
Senast: AbCdE
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka