Back On Track täcken

K

Kirabell

Jag tycker de har lite dåligt med bilder på deras hemsida, är det någon som har bilder på fleece täcket och/eller stalltäcket med glatt utsida som har lust att visa några?

Vad har ni för erfarenheter av dem? Det står att fleece täckena är små i storlekarna, någon som har en vanlig 125'a och köpt ett av dem, vad har ni för storlek? 135? Jag vill verkligen inte att det ska sitta som ett tält - vilket alla andra 135'or gör på min häst, men det får självklart inte va för litet.

Jag funderar på att investera i täcke men har inte riktigt bestämt mig, har mkt. bra erfarenheter av paddarna, brukar lägga dem längs länd/rygg och sätta två omlott vid manke på min häst och hon tycker det är jätte skönt, blir mjuk och avslappnad och går mycket bättre om jag värmt henne innan ridning.

Sv: Back On Track täcken

Jag har en storlek större på mitt Back On Track täcke, de är små i storleken. Men köp i butik istället för att beställa på nätet så kan du byta om de inte passar. Täcket är superbra.

Jag har en storlek större på mitt Back On Track täcke, de är små i storleken. Men köp i butik istället för att beställa på nätet så kan du byta om de inte passar. Täcket är superbra.
Jo, det vore självklart kanon att köpa det i butik istället men har tyvärr inte hittat någon butik i närheten som säljer dem. Bor i Norrköping. Vad är det för täcke du har, har du några bilder att visa kanske? :angel:

Jag vill oxo se!!
Funderar pa att kopa ett fleecetacke o paddar. Vill garna se hur de sitter o veta vad de kostar. Tycker att det ar lite daligt med priser utsatta pa hemsidan.

jag har köpt alla mina BoT greher från www.good4u.se hel bra service och när första täcket inte passade skickade hon ett i en ny storlek medan jag fortfarande hade de första täcket hemma och hon betalade frakten så slapp lägga ut en enda extra krona på att handla via nätet, mer än fraktkostand första gången då.

jag har ett innertäcke, tyvärr ingen hel bild så men kan ta en när jag pker till stallet i kväll.

Jag har en häst med väldigt tunn framparti så täcket är en aningen för stort för honom vid bogarna, men de går ändå.

här har han i alla fall på sig täcket när han spanar ut från boxen.
923631.jpg

jag har köpt alla mina BoT greher från www.good4u.se hel bra service och när första täcket inte passade skickade hon ett i en ny storlek medan jag fortfarande hade de första täcket hemma och hon betalade frakten så slapp lägga ut en enda extra krona på att handla via nätet, mer än fraktkostand första gången då.

jag har ett innertäcke, tyvärr ingen hel bild så men kan ta en när jag pker till stallet i kväll.

Jag har en häst med väldigt tunn framparti så täcket är en aningen för stort för honom vid bogarna, men de går ändå.

här har han i alla fall på sig täcket när han spanar ut från boxen.
923631.jpg

Jag har tyvärr ingen bild, men ovan har du ju ett bra tips!

jag har ett back on track fleecetäcke som jag nyligen köpt. Min häst har 125 i stl och tog den storleken. Det passar bra.Täcket är så mjukt och ganska elastiskt så ett större hade inte suttit bra.:)

Liknande trådar

Utrustning Man blir ju gärna lite shoppningbenägen när man har en häst med problem som man tror sig kunna förbättra på så sätt, men jag vet att det...
Svar
12
· Visningar
2 217
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Har en 2-årig tik (fralla) som just fått diagnosen lindrigt diskbråck i ländryggen. Nu står hon på smärtstillande och striktvila i 2 v...
Svar
18
· Visningar
2 411
Senast: Snurrfian
·
Utrustning Jag funderar på att köpa ett fleecetäcke från Back on Track. Såg att de har en Silver Line som var lite billigare (ja, jag tycker...
Svar
0
· Visningar
747
Senast: Pancakes
·
Hundhälsa Min hund har haft problem med diskbråck. Bråcket är ca 10-15 cm från svansroten. Senast på rehaben så diskuterade vi Back on Track...
2
Svar
39
· Visningar
3 937
Senast: Tora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ridskoleryttare