Back on track pillow wraps?

Sv: Back on track pillow wraps?

Jag har dom.
Nu har jag ju inte provat "vanliga" BoT paddarna, så jag har inget att jämföra med. Men jag tycker dessa är bra iaf, lätta att linda och sitter på plats.

hur tjock aär om egentligen om u uppskattar? vanilgaär ju väligt tunna...

perekt för transportering å med anra or. sånna vill jag ha.

Ja, dom är kanonbra vid transport.
Dom är såpass stora osså att man kan linda dom både ner över hoven och knä/has. Gillar dom skarpt. :)

precis vad man vill kunna göra nu ska jag ta kontakt med återförsäljare o köpa :) vad kostar dom?

Det låter ju som om de kanske är lite lättare att linda än de vanliga paddarna. De är lite svåra att få släta utan veck och kanterna är rätt så hårda. :smirk: Hur skulle de fungera att ha på under längre tid t.ex i hage?

Jag undrar om det skulle funka att ha pillow i hagen. Jag har ett par vanliga vaddstycken men de är rätt svåra att linda utan veck och de är lite osmidiga i hagen.. :smirk:
Fast pillow kanske är för "stora" för och ha i hage? :confused:

Ja, jag skulle nog tycka att pillow blev för klumpiga i hagen iom att dom går en bra bit över knä/has, samt att det är lätt att dom trampar sönder dom nere vid hoven...

Liknande trådar

Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
864
Senast: Svartkatt
·
Träning Back on track.. när ska man använda det och när ska man inte använda det? Jag har täcke som vi använder inför träning och tävling i...
Svar
1
· Visningar
1 070
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har återigen stukat fotleden, vilket gjort dem svullen. Brukar då använda linda på dagen för att få stabilitet när jag går och...
Svar
12
· Visningar
1 008
Senast: Scata
·
Hästvård Står ju att man ska vänja in back on Track snabbandage, 3-4 timmar och så öka en timme osv. frågan är ju vad som händer om man inte gör...
Svar
11
· Visningar
1 504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka