Back on Track-paddar

Fiorano

Trådstartare
Hur bra är dom egentligen? Har blivit tipsad om dom till min häst som har en envis kota som inte vill bli bra efter operation. Är villig att prova allt, men vill gärna höra andras erfarenheter.

Sv: Back on Track-paddar

Använd sökfunktionen så hittar du massor av trådar!

Iaf, jag använder BoT och jag är väldigt nöjd!

Mvh Huntress :)

Jag har i alla fall bara positiva erfarenheter av dem.
Tog bort en lös benbit på ena hästen förra året, och använde BoT under konvalecensen. Han hade inga svullnader eller problem alls, och veterinären var överraskad att han blev ohalt så snabbt efter operationen.
Jag skulle absolut prova om jag var som du.

Har också bara positiva erfarenheter av dem, både på mig själv o på hästarna. Den ger en skön, icke svettig gosig värme.

Liknande trådar

Utrustning Nån som vet om back on track pardus L är 58-60 eller 59-60? Står olika beroende på var man läser.
Svar
0
· Visningar
111
Senast: aglaonema
·
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
914
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Shixle
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 097
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Specialsök (Röd kong)
  • Kattbilder #10