Sv: BabySim

På vår kurs fick vi inte ens använda sådana engångsbadblöjor.
Vi får heller ej använda sådana. Resonemanget är att de inte håller bajset på plats OM en olycka skulle ske, vilket de vanliga byxorna med resår som finns i babyshopparna tydligen gör. Hoppas jag slipper få det bekräftat personligen dock :crazy:

Sv: BabySim

Nej kissar dom mycket + bajs så kan det läcka ut när man har engångsblöja ( eftersom kisset gör blöjan så tung ) och då måste bassängen stängas helt och totalsaneras :/

Själv tycker jag att simbyxan är perfekt/smidig och sitter bra, badar man ofta är det nog värt att köpa en simbralla tycker jag :)

Liknande trådar

Gravid - 1år På tal om badhus. Vi ska på babysim i mitten på september. Hur sjutton gör man? Jag måste ju byta om och duscha, var gör jag av barnet...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 305
Gravid - 1år Snart dags att börja på babysim! Men vad ska lillen ha på sig? Finns ju en uppsjö olika modeller på badbyxor/blöjor. Både engångs och...
Svar
18
· Visningar
1 030
Senast: sthu
·
Gravid - 1år Fick efter min tredje graviditet åderbråck på ena benet, inte särskilt mycket. Men det har blivit mer och mer hela tiden sedan dess, nu...
Svar
10
· Visningar
867
Senast: Humla
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025