Baby-yoga...

Sv: Baby-yoga...

Men Expressen har ju ringt upp och talar med kvinnan via en kollega som tolkar (vilket ju framgår om du tittar på hela inslaget)..

-----------------
Vidrigt läskigt ser det ut! Och här är man så noga med att hålla en hand under barnets nacke medan hon svingar runt dem som små dockor..:cry:

:cry: Jag hoppades på att de va en docka :crazy: Men på slutet ser man att de e en riktig.

Kan inte nån stark j*vel göra detsamma med kärringen å se hur bra hon mår sen :mad:

Jag tittade på hela inslaget och jag tycker ändå det ser fejkat ut. Vissa rörelser hon gör tycker jag borde göra att huvudet ska fara åt alla håll men det rör sig ju knappt och bäbisars nackar har väl inte hunnit stabilisera sig alls vid två veckors ålder?

Sen vill jag bara för sakens skull säga att det där har inget med yoga att göra. Är det sant så är det förjävligt att de gör sådär mot barnet och det är förjävligt att de kallar det för yoga.

Jag tittade på hela inslaget och jag tycker ändå det ser fejkat ut. Vissa rörelser hon gör tycker jag borde göra att huvudet ska fara åt alla håll men det rör sig ju knappt och bäbisars nackar har väl inte hunnit stabilisera sig alls vid två veckors ålder?

Ja, det ser ju konstigt ut. Men om de talat med henne så verkar det konstigt att hon skulle hitta på och försvara det hela. Men det är klart, konstigare saker kanske har hänt.

Folk har ju aldrig sagt saker på internet för att provocera. Eller? :D

*typ kl*

Och visst ser det ut som en riktig bäbis i slutet, men vilket pucko som helst med ett filmredigeringsprogram kan ju åstadkomma den effekten.

Tycker också det ser rejält fejk ut. Och om inte, skulle inte de där rörelserna rentutav kunna knäcka nacken på en två veckors? :crazy:

Helt sjukt, tycker bäbisen ser fejkad ut, är säkert en docka... men ändå, tänk om någon är dum nog och tar efter:crazy:

Just detta klipp har jag bara tittat på i någon minut utan ljud. Vill minnas att jag sett en video från USA där man gör precis samma sak fast med ett större barn, 6-7-8 månader eller någonting och där var det ingen tvekan om att det var ett levande barn, det lät och rörde sig innan de började jojandet :crazy:. Har för mig att det var här på buke faktiskt för lite drygt ett år sedan eller något.

Helt sjukt att man ens kommer på tanken. Jag undrar hur de kommit fram till sina slutsatser att barnet utvecklas fortare och vad det nu var mer. :cry:

Fruktansvärt! Hur kan man ens komma på att göra något sådant med en bebis :cry: Stackars barn, undrar vad följderna blir av en sådan behandling? Shaked baby känns ju inte alls otroligt.

Jag hoppas verkligen att det inte är på riktigt men jag tycker att det ser riktigt ut.

Försöker tänka mig själv hur jag hade sett ut om man slängt runt mig på det där sättet. Och det jag kommer fram till är att mitt huvud hade ryckt från sida till sida och upp och ner. Den här bebisens huvud rör sig inte alls, så jag har svårt att tänka mig att det är en riktig. Annars har den jävligt tränade nackmuskler på 2 veckor och det vet jag inte hur otroligt det är.

Men även om denna video är fake så finns det andra där det syns att det är levande barn. Om än några månader äldre.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har tänkt länge att jag vill åka till Tom Tits med barnen, och nu kommer en stängningsdag när jag kan vara kompledig. Vi har dock en...
Svar
6
· Visningar
622
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 289
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 959

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka