Baby/uppvärmda bassänger i/nära Sollentuna?!

cassic_bambi

Trådstartare
Jag skulle så gärna vilja åka och bada med sonen, han har nu blivit alldeles för stor för att kunna spratla och sträcka ut i sin lilla badbalja och vi har inget badkar, det skulle vara så mysigt att bada med honom så han får plaska och röra sig fritt då han verkligen älskar att bada!

Men, jag har ingen aning om vart man hittar badhus med babyvänliga bassänger! Är det någon här som kanske har tips om något ställe som är bra ?
Kanske något av alla ställen som anordnar babysim om man får åka dit och bada själva?

Sv: Baby/uppvärmda bassänger i/nära Sollentuna?!

Gärna så jag och hans pappa kan bada med honom, alltså helst inte en "plaskpöl" :laugh:

Gärna så jag och hans pappa kan bada med honom, alltså helst inte en "plaskpöl" :laugh:

Här finns en rätt bra guide på simhallar i Stockholm.

Önskar att jag kunde vara till mer hjälp, men har tyvärr dålig koll på norra delen av stan. :( Husbybadets äventyrsbad kanske kan vara någonting dock? 0.9m djupt, 30c i vattnet och 35c i luften? Det finns säkert någon lugn del i den bassängen trots äventyrsbad.

Vet inte om Täby räknas som nära, men om du tycker det brukar jag simma i tibblebadet som ligger bredvid Täby centrum. Där vet jag finns uppvärmd babybassäng, dock kanske den räknas som babyplask.
Men det finns två till bassänger varvat ena är för barn som kanske passar bättre? Den borde även vara lite varmare än den stora bassängen som är 27 grader.

Finns en i sollentuna, men har inte badat där och kommer tyvärr inte ens ihåg vad den heter eller hur stor den var. Prövade gymmet där en gång och såg att det fanns ett bad bredvid.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka