B-ponny hela 13:onde året?!

Tjaow

Trådstartare
Hej hej! Nu vill jag få svar på ifall man får tävla B-ponny fram tills att man fyller 13 eller om det är hela året man är 13. Alltså om jag fyller i början av 2014 så får jag tävla B-ponny ända fram tills sista december 2014?! Tacksam för svar!:p

Sv: B-ponny hela 13:onde året?!

Det är hela året, så fyller du 13 i början av detta år får du tävla till sista december :)

Dressyr och fälttävlan är väl till och med 14, förresten, eller är det ändrat sedan jag red b-ponny för ett antal år sedan?

Liknande trådar

Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
814
Senast: Ketrawzc
·
Ekonomi & Juridik Hej alla hästgalningar ;) Tror mig hittat rätt ponny åt min 13-åriga dotter, 15-årig valack i mycket fin form, utan skadehistorik...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 171
Senast: Strandad
·
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 935
Senast: Roheryn
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 084
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar