Matinee

Trådstartare
Jag har beställt en rs2000 säkerhetsväst. Nu skulle jag vilja ha
axelskydd till dem, hittar ingen som säljer det i Sverige. Har kollat en del
på sidor utomlands men hittar ingen sida jag tycker om. De sidor jag
hittat skickar inte utomlands eller så har de bara blå som färg, jag vill
ha svart.

Någon som vet nån som säljer axelskydd i Sverige eller kanske har en
bra utländsk sida att rekomendera?

Sv: Axelskydd

Perskans, jag som hade hoppats på one size. Nu måste man ju ändå hitta dem och prova. Vågar inte tro att S sitte bra bara för att jag har S i västen, det är axlarna som aldrig får plats när man köper tröjor (M på tröjor och XS på linnen typ ;) Ska kolla mässan! Tack :)

Får man fråga vad bra pris var?

Hmm, har de ingen måttabell? Måttabell på västarna fanns väl iaf?!

Jag tror jag gav 1700-någonting för väst, utprovad på mig, inkl. frakt. Ganska lång leveranstid, sju veckor vill jag minnas, men jag hade ingen brådska att få västen. Vad jag förstod så brukar inte leveranstiden vara så lång men de fick väldigt många beställningar under mässan. Går säkert att få express också om man lägger till lite.

Mässan ja. Buketräff vid tillfälle? Jag och Roland är där lör-sön. Kommer till Gbg fre em/kväll, beroende på om vi tar bil eller tåg. (Mest troligt bil, tåg är tider att passa och shoppade saker att bära :p )

Tåg verkar jobbigt när man shoppar ja :D

Måttabell har de alldeles säkert men jag vill prova, det enda jag köper utan att prova är plagg för 20 kr på Gekås, annat vågar jag inte :o

Gärna lite buketräff, om man får ta med sig mamma :D Vi kommer vara där vid 9-10 på lördag fm och sedan går vi metodiskt igenom VARENDA lilla butik, med mig som kartläsare :D Så det tar väl oss ca 4 h enbart knallande o tittande. Men pauser kan man ju behöva och mig veterligen har jag inte ens sett dig IRL :) Vi tittar inte alls på hästarna.

Jag minns hur det var i våras. Då reste jag dessutom själv :crazy: Jag var strategisk och hade packat mina sovprylar och liknande i en rejäl ryggsäck samt tagit med en tom resväska. Proppade så mycket som möjligt där men behövde ändå fyra extrapåsar. Det var rätt slitigt kan jag meddela. (Men när jag kom hem sent på söndagkvällen stod i gengäld R på perrongen i Kalmar iklädd sin nya M87-uniform :love: )

Jag har också svårt att köpa saker utan provning. Jag är så missbildad att storlekar aldrig stämmer :p

Klart du får ta med din mamma!
R gör sin första Gbg horse show. Ska bli kul, tycker åtminstone jag. Han gillar hästar men är rent allmänt (gällande sin egen träning) mer intresserad av träning än tävling. Fyrspann och mounted games gillar dock alla :D Dessutom kan han möjligen vara intresserad av en fin stallvinterjacka och kanske egna ridstövlar. Stövlarna beror lite på hur mycket han tänkt rida, möjligt att han klarar sig med sina vanliga stallskor.
Jag berättade för honom att det ibland finns ponnytrav att prova och några hästar som är med på de där mini-clinic-grejerna inne på mässan. När det kunde finnas möjlighet att klappa en häst eller flera så blev han lycklig :D

Jag är dessutom mycket snygg IRL :p

Haha, du med dina uniformer, kan du inte be honom gå klädd i en så man får se om de är så häftiga :D Fast å andra sidan kanske du blir av med honom bland masshoppingen då, gott om tjejer finns det ju iaf ;)

Vad bra att du är snygg, då kan du väga upp mitt mindre föredelaktiga yttre, jag är bara om möjligt snygg när fokus ligger på min häst :rofl:

Jag ska på jobbintervju på Securitas imorgon så hoppas ha en egen sen :p *lite spänd förväntan :bump: *
Han har nog inte kvar uniformerna då. Försvaret har så ont om pengar att uniformerna inte får tas med hem efter muck :cry:
Ingen får sno honom. Han vill inte bli snodd heller, säger han iaf.

Nåja, jag är inte så värst snygg på sådana där ställen. Jag är antagligen varm, svettig, trött på att bära, trött på människor som konstant är i vägen samt ont i nacke-rygg-axlar. Jag vill att det ska vara folktomt så jag bara kan trippa omkring och titta på allt i lugn och ro samt med möjlighet att andas syre och inte svett :p

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
948
Senast: Cattis_E
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 576
Senast: Amha
·
Utrustning Jag har ett halvblod som passar perfekt i stl 145 HW Rambo Original med v-knäppning (Supreme fungerar också, i alla fall på äldre...
Svar
11
· Visningar
688
Senast: Lemeie
·
Hemmet Så jag ska köpa ett takduschset till min dusch. Tycker dock det är jättesvårt att veta vilket märke som är av bra kvalité. Vidare har...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka