avstånd mellan markeringarna på travbanan?

Lena

Trådstartare
Finns det något allmänt avstånd mellan de stolpar som är uppställda längs travbanorna som är lika för alla eller är det individuellt för varje bana?
Ska in till banan och köra ett träningsjobb för första gången imorgon. Tidigare har jag haft bekanta som kört åt mig men dom är inte tillgängliga just nu så då är det väl dags att köra själv då... Har tyvärr fått hjärnsläpp med hur långt det är mellan markeringarna runt banan och det gör det LITE svårt att fixa tidtagningen för att veta hur fort det gått (är inte så bra på att gå på bara känsla än)
Kanske ska nämna att det gäller Skellefteå om det gör någon skillnad...

Sv: avstånd mellan markeringarna på travbanan?

Det brukar vara stolpar för varje 100 meter och varje 500 meter. Tingsryd har väl även markering för varje kvarts mile tror jag...

Sv: avstånd mellan markeringarna på travbanan?

tack så mycket för era svar. Blev att jag körde utan tidtagning och bara lät hästen och mig själv testa lite den här gången, men till nästa gång är det superbra att veta så jag kan klocka.

Liknande trådar

Körning Bättre sent än aldrig? (Jag KAN FORTFARANDE inte logga in på min hemdator ) Motivationen KOM tillbaka dagen innan vi skulle åka till...
Svar
5
· Visningar
1 469
Senast: Cämz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka