Avslutningspresent till lärare

Bubbla

Trådstartare
Lite sista-minuten :D...Men jag skulle vilja ha lite roliga tips på avslutningspresenter till mina barns lärare. Dels min dotters lärare (en magister om det gör någon skillnad), min dotter slutar sexan och kommer alltså byta skola och lärare till hösten, och dels min sons lärare som flyttar utomlands efter denna termins slut.

Sååå, fram med lite roliga och gärna lite annorlunda förslag som jag kan inhandla imorgon! :bow:
 
Sv: Avslutningspresent till lärare

sist jag samlade ihop till present, fick den ena läraren en mindre kylväska med en flaska vin och lite ost och kex.
men den bästa presenten, var lite mer arbetad...
Var hos en keramiker och beställde en skål, med texten frökens choklad. I botten på skålen gjorde keramikern 2 chokladbitar i keramik, som bröndes fast. Sedan fyllde jag skålen med en kartong aladdin. Mycket uppskattad av en chookladälskande fröken. Hon blev också glatt överaskad när hon kom till botten.

Mörk choklad är också uppskattat.
 
Sv: Avslutningspresent till lärare

Jag hade lite funderingar åt det hållet...

Tyvärr är jag som vanligt ute sent. Mycket beroende på att klassföräldrarna skulle fixa presenter, men sen visade det sig att manminsann inte fick samla in pengar till presenter...för någon lärare kunde bli utan och då blev det orättvist...suck....

Den andra presenten lät ju verkligen klockren!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
398
Senast: Myrten
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 833
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 749
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Jag är en idéspruta av dess like, men har svårt att förklara för omgivningen med vad jag menar många gånger och kom på den briljanta...
Svar
4
· Visningar
634
Senast: Misantropi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp