Avslag som kommer tillbaka el redan mens?

G

Gabriel

Blödde 3½ vec efter min förlossning, sen var det slut med det, vilket var skönt! Min dotter är nu 7 vec och jag har börjar blöda lite igen...
Ammar varannan till var fjärde timme, nån gång har det gått längre tid på natten. Är det möjligt att mensen redan är tillbaka?
Gick omkull med hästen i sön (började blöda lite i tis) och slog mig ganska rejält. Kan "såret i magen" gått upp igen liksom? För att det inte var riktigt läkt?

Sv: Avslag som kommer tillbaka el redan mens?

jag har fått tillbaka mensen ungefär 4 v efter avslaget efter mina tre första graviditeter
skulle nog räkna med att det är mens om jag vore du.

Sv: Avslag som kommer tillbaka el redan mens?

Ok...
Trodde inte den skulle vara tillbaka så fort...
Så inte nog med att man har pösmage, stora bröst som läcker ibland, svettas, har kass hy och risigt hår, så måste man även stå ut med att ha mens...

Liknande trådar

Hästvård Hej Vänder mig till forumet för att höra med er som varit med om liknande & kan dela med sig av sina erfarenheter. För 6 veckor...
Svar
2
· Visningar
4 698
Senast: jarnroos
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 624
Senast: YorkWann
·
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
5 251
Senast: sweet_extraa
·
Gravid - 1år Är det bara jag som är dum och tycker att farföräldrarna ska bry sig om sitt barnbarn? Börjar historien från början så kanske ni...
2
Svar
22
· Visningar
4 056
Senast: Sar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V