Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hon sa att vi ska vänta för att avmaska mot rätt sakVarför skulle du avvakta? Avmaskningsmedel är sanna, det är vad man gör med markerna dom skiljer. Kanske rådfråga ytterligare en veterinär.
Men det är ju samma medel till liten och stor blodmask. Kanske läge för second opinion.Hon sa att vi ska vänta för att avmaska mot rätt sak
Får ringa annan veterinär på Måndag men vad är då anledningen till att göra odling på stora blodmasken ? Om det är samma medel liksomMen det är ju samma medel till liten och stor blodmask. Kanske läge för second opinion.
Man vill veta om hästen har det.Får ringa annan veterinär på Måndag men vad är då anledningen till att göra odling på stora blodmasken ? Om det är samma medel liksom
Min häst har 900 EPG. Har även gjort odling som tar 2-3 v till. Veterinären sa att jag ska avvakta tills jag får odlingen, med att avmaska. Hästen ska betäckas nästa vecka eller veckan efter det. Vad ska jag göra? Kan man avmaska när stoet är inseminerad?
Skillnaden är hur man hanterar markerna.Får ringa annan veterinär på Måndag men vad är då anledningen till att göra odling på stora blodmasken ? Om det är samma medel liksom