M

marre_86

Vet inte om jag lägger tråden rätt nu..

Det är så här att jag funderar på att avliva min ponny på 33 år..
Är det någon som vet hur mycket det kostar att göra det inom stockholmslän? :confused:

Sv: Avlivning

Först vill jag beklaga, men det är säkert ett klokt beslut.

Jag avlivade mitt halvblodsto hemma förra våren. Det var distriktsvet från Finsta. Det kostade ca 1600 kr, med spruta.

Men sedan var det svensk lantbrukstjänst som hämtade kroppen och det kostade drygt 4000. De ville ha kontant betalning på plats.

Tilläger, bor norr om stockholm

Sv: Avlivning

Jag vet inte om/hur mkt det skiljer på stor häst el ponny, men de fyra jag tagit bort har kostat 5000:-. Då har sthlm nödslaktservice kommit och bultat hemma.

Prova och sök bland trådarna här!

Beklagar.

Liknande trådar

Hästvård Postade en annan tråd som ingen nappat på, så här kommer en ny. Min fina häst Skorpan har konstaterad gaffelbandsskada som tyvärr inte...
Svar
6
· Visningar
724
Senast: Honey07
·
Katthälsa Nu börjar det dra ihop sig efter att katten plötsligt blivit mycket sämre i sin artros och spondylos i höft och rygg. Hon är bara 8 år...
2
Svar
28
· Visningar
1 916
Senast: Kilauea
·
Hästvård Nu är det dags. Min ponny är "för gammal" och börjar magra av trots bete och extra foder. Han är född 1995, och tar åldern ut sin rätt...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 433
Senast: Jahopp
·
Hästmänniskan Hej! Förra månaden fick min kära ponny somna in. Även fast jag vet att det var rätt beslut och att han hade ont så är det fortfarande...
Svar
12
· Visningar
846
Senast: phie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka