Avled efter sex med getingbo

Sv: Avled efter sex med getingbo

Haha, ja jag gick på den, men läste iofs inte artikeln så noga att jag kollade namnen...:p

Finns ju folk till det mesta, so why not, liksom...
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

:rofl: Ytterligare ett bevis på att folk faktiskt inte läser och förstår..
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

“Att försöka sig på att ha samlag med ett getingbo är en mycket dålig idé”

Hahaha :rofl:

No shit liksom ;)
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

Det är väl som främlingslegionären som missuppfattade vad kompaniet använde kamelen till, nämligen att rida på till närmaste bordell, inte.....
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

En artikel om en man som avlidit, efter att ha haft sex med ett getingbo, sprids på facebook av lite vänner.
Det värsta är att folk tror den är sann!! :banghead: Jag skäms lite över dom. :p

Bertil Ståhfrääs fann ju den uppsvällda mannen, Siv Underlivh är en psykolog och expert på udda sexfantasier. :cautious:

http://nyheternasverige.se/forsokte-ha-sex-med-getingbo-avled/

Har ni också sett den? Kanske trott på den också? :)

Äsch, han var väl bisexuell! ;)

Har en FB-vän som har lagt ut den och direkt när man läste artikeln förstod man att det var skojeri hela vägen! :D
Vännen däremot förstod nog inte det, märkligt nog!
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

Jag gick på den. Efter alla galna saker man hört talas om innan finns det inte mycket som förvånar mig längre. Folk skjuter raketer från rumpan osv..

Nä, det finns på tok för många galningar där ute för att detdär skulle vara helt osannolikt.
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

Jo, självklart finns det galningar.

Men med tanke på hur artikeln är skriven, namnen i den samt det störtlöjliga om att djurrättsaktivister sörjer getingarna och har skrivit en dikt om det.. Nej, det är väldigt uppenbart att det är ett skämt :D
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

När man läste rubriken så förvånades jag inte ett dugg. Tanken var snarare vad det var för idiot som kommit på den tanken. Men när man läste texten så förstod man att det inte var sant. Men ett bra skämt var det :D
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

KL

Lat oss bara saga att artikeln tappar de flesta tecken pa sarkasm och skamt i oversattning till Engelska:meh: Och att jag inte kunde motsta att svara da jag sag "Swedish" foreslaget som battre stavning for "Stooopid".
 
Sv: Avled efter sex med getingbo

En artikel om en man som avlidit, efter att ha haft sex med ett getingbo, sprids på facebook av lite vänner.
Det värsta är att folk tror den är sann!! :banghead: Jag skäms lite över dom. :p

Bertil Ståhfrääs fann ju den uppsvällda mannen, Siv Underlivh är en psykolog och expert på udda sexfantasier. :cautious:

http://nyheternasverige.se/forsokte-ha-sex-med-getingbo-avled/

Har ni också sett den? Kanske trott på den också? :)

Alltså den var lite rolig, men jag hade nog genomskådat det hela, men jag har faktiskt inte sett vare sig den eller den andra på FB bland mina vänner.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tångbett dåligt?
  • Konsten att välja ett bra hundnamn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp