Fille
Trådstartare
Har ett sto (patrice-dragon-fantom) som jag planerar att betäcka! Jag skulle helst vilja betäcka med nån hingst så hon får gröna papper i asvh, MEN tanken är ju att jag ska ha kvar fölis själv och jag är 184 cm och av den bredare modellen så väger ganska mycket! Jag är fullt medveten om att man inte kan bestämma hur fölis blir oavsett hingst men man kan ju försöka få en häst som passar mig! Stoets svaghet är bakbenen och att hon är överbyggd bak! Har till och från funderat på PRE pga deras bakben, dock är ju chansen rätt stor att fölis blir för liten! Häromdagen fick jag en spontanide på att betäcka med shirehingst, inte den största utan nån av dom lägre, lite nättare hingstarna! Får man önska så blir ju fölis då ca 170-+ nån cm och lite grövre! Dock finns det ju ingen garanti där heller!
Jag är hobbyryttare, har häst för att det är kul att ha häst, har inga direkta tävlingsambitioner utan är ute på nån tävling ibland för att det är kul!
Vad säger ni? Är jag helt ute och cyklar?
Jag är hobbyryttare, har häst för att det är kul att ha häst, har inga direkta tävlingsambitioner utan är ute på nån tävling ibland för att det är kul!
Vad säger ni? Är jag helt ute och cyklar?