Bebben

Trådstartare
Efter att jag installerat SP2 på min dator, så kan .avi filer inte spelas upp längre. Vad är detta för något skumt påhitt?
Ingen spelare kan visa bild, bara ljud.

Vad kan jag göra för att få det att fungera igen? Har över 10 st filmer som jag vill se som alla är .avi ju :(
 
Sv: .avi

Vill du gifta dig med mig? ;) :D :love: Du har just räddat min dag! Har som sagt över 10 filmer som ska ses här..

Nu ska jag bara övertala datorn att allt är lugnt, att jag inte är arg och att DVD-brännaren ska sluta fåna sig :angel:
 
Sv: .avi

Bebben skrev:
Vill du gifta dig med mig? ;) :D :love: Du har just räddat min dag! Har som sagt över 10 filmer som ska ses här..

Nu ska jag bara övertala datorn att allt är lugnt, att jag inte är arg och att DVD-brännaren ska sluta fåna sig :angel:


Nja giftemål är lite väll att ta i :o

Bara kul att du verkar ha fått det att fungera som det ska :)
 
Sv: .avi

Ja, och jag tror inte att min sambo skulle bli så glad om jag gifter mig med dig heller :angel:

Återigen, tack! Fungerar perfekt nu.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: SaraXX
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
968
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
629
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 488
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp